معرفی آکادمی

سخن مدیر عامل …

سال ۱۴۰۱ بود که با جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران به این نتیجه رسیدیم که در این برهه از تاریخ نیاز هست که چه دولتمردان و چه تجار و حتی مردم عادی جامعه اطلاعات خود را در خصوص کشور چین افزایش بدهند؛ با چندین ماه تحقیق و مشورت گرفتن از اساتید و متخصصین حوزه چین به این نتیجه رسیدیم که کار خود را با طراحی دوره ای در خصوص آداب و رسوم و فرهنگ تجار و افراد تجاری-سیاسی چین شروع کنیم. چین تاریخی کهن دارد ، این مورد باعث شده است که مردم چین احترام زیادی به آداب و رسوم و فرهنگ خود حتی در امور بازرگانی و سیاسی بگذارند و این را می توان در رفتار تجار و سیاسیون و استراتژی کشور چین به راحتی مشاهده کرد. در نتیجه دانستن این آداب و رسوم و فرهنگ برای شروع ارتباط با افراد چینی امری اجتناب ناپذیر است.

آموزش هوشمند

ارائه محتوای آموزشی بدون محدودیت زمانی و مکانی

مزیت رقابتی تجارت شما

پیشی گرفتن از سایر رقبای خود به دلیل فراگیری مهارت های ارتباطی با چینی ها

اساتید با تجربه

اساتید عالی رتبه که تجربه تجارت و زیست در چین را دارند

چین دارای یک اقتصاد به سرعت در حال رشد، با بازار مصرف کننده ای بزرگ و مرفه است. طبق آمار و اطلاعات بانک جهانی GDP کشور چین در سال 2000 میلادی حدود 1.2 تریلیون دلار بوده و در سال 2022 این رقم به حدود 17.9 تریلیون رسید و به عنوان مثال جالب است که بدانید در سال 2021 GDP استان گوانگدونگ چین با کل کشور استرالیا برابر بوده است در نتیجه این غول اقتصادی، فرصت بسیار قابل توجهی را برای تجار و شرکت های ایرانی فراهم می کند تا محصولات و خدمات خود را به چین صادر کنند و در چین سرمایه گذاری نمایند. علاوه بر این روابط حسنه ی این دو کشور این تجارت را آسان تر و هموار تر می کند. در سال 2022، کشور چین با تجارت دوجانبه به ارزش 15.795 میلیارد دلار، به بزرگترین شریک تجاری ایران تبدیل شده است

بیایید دست در دست همدیگر در این بازار عظیم یک و نیم میلیاردی موفق بیرون بیاییم.

درباره آکادمی پلی به سوی چین

موفقیت تجارت در بازار جهانی چین

در بازار جهانی شده ی امروز، درک و دانستن پیچیدگی های آداب و رسوم و فرهنگ کشور چین برای افزایش موفقیت و سودآوری تجار بسیار مهم است. به همین دلیل دانستن این موارد می تواند کمک شایانی در پیشبرد اهداف تجاری و سیاسی طرف مذاکره کننده با طرف چینی ایجاد نماید. B2China با داشتن برنامه های درسی جامع و با بهره گیری از اساتید عالی رتبه که تجربه زیست و تجارت در کشور چین را دارند به ما کمک می کندکنند که بتوانیم از سوءتفاهم هایی که ممکن است ناشی از تفاوت فرهنگی باشد جلوگیری نماییم و در مذاکره خود را با طرف چینی با اعتماد به نفس بالا شروع کنیم و در نتیجه با کمک هم باعث افزایش سوددهی شرکتتان شویم.

تیمی مسلط به زبان و فرهنگ تجاری چینی

برگزاری سمینار های مختلف با اساتید و تجار با سابقه

درک عمیق تری از بازار چین، چالش ها و چگونگی تطبیق با آن

افزایش آگاهی و اعتماد به نفس در تجارت با تاجران چینی

گواهینامه اختصاصی پس از پایان دوره

امکان شبکه سازی و افزایش ارتباطات

اساتید آکادمی و هیات مدیره

دکتر احسان فروزنده

مدرس آکادمی

مدیر اسبق بازاریابی خودروسازی یوتانگ چین
استاد بازاریابی دانشگاه
معاون بازاریابی و بازرگانی بین المللی پتروشیمی دیاموند ترکیه
مدیر نمایندگی شرکت آرهون جمهوری خلق چین در ایران

دکتر محمدرضا لطف اللهی

مدرس آکادمی

دانش آموخته ی دکتری تجارت بین الملل از دانشگاه اقتصاد و تجارت پکن
موسسس و مدیرعامل شرکت بازرگانی لینک ورک پکن
تجربه سال های متمادی اقامت، تحصیل و تجارت در کشور چین

دکتر حامد وفایی

مدرس آکادمی

عضو هیات علمی دانشگاه تهران
مدیر موسسه کنفوسیوس
کارشناس ارشد مسائل چین
دانش آموخته دانشگاه پکن و چینخوا
تالیفات متعدد در حوزه مطالعات و فرهنگ چین

دکتر امین محمد زاهدی

مدرس آکادمی

کاندیدای دکتری مدیریت عمومی از داشنگاه Lanzhou چین
بنیانگذار شرکت Mylist.ir
مشاور کیفیت شرکت آدانیک
مدیر پروژه محلی سازی برای شرکت داده های مکانی هوشمند
هدایت بین المللی تضمین کیفیت برای pay-pal از طریق Symbio
مهندس محلی سازی ارشد برای شرکت Nokia و Microsoft از طریق شرکت Pactera (Vanceinfo سابق)